Service Manager, Sweden

Sebastian Nemeth

Mød Sebastian Nemeth, som her fortæller om jobbet som Service Manager hos Nemco i Sverige.


VI LØSER OPGAVERNE SAMMEN
I min rolle som Service Manager rådgiver jeg vores kunder og skaber værdi ved at være bindeled mellem kunden og vores tekniske afdeling. Jeg er typisk involveret, når en kunde har maskinproblemer. Jeg koordinerer og planlægger teknikernes tid, og bruger desuden en del tid med besøg hos vores kunder.

Jeg er 30 år gammel og bor med min kæreste i Malmø. Jeg er uddannet Ingeniør i maskinteknik og har tidligere arbejdet indenfor transportområdet. Jeg er meget glad for det ansvar og de udfordringer jeg har i mit arbejde hos Nemco, og jeg motiveres af at have en tæt og god kontakt til vores kunder.


”En god dag for mig er når vi har hjulpet vores kunder så effektivt som muligt, og når jeg samtidig oplever at teknikernes arbejde skaber værdi både for dem selv og kunden”



STOR INTERN FAGLIGHED
Nemco er en videnstung virksomhed med enkle og korte beslutningsveje. Jeg sætter pris på at vi har god kommunikation, selvom vi arbejder på flere forskellige markeder og kulturen dermed er forskellig. Vi sætter den tætte kundekontakt meget højt, og det mener jeg, skaber værdi både for os internt i virksomheden og vores kunder.

Om os

Oversigt over vores værdier

Vores værdier sætter rammerne for hvem vi er og hvad vi gør. Du vil møde dem, når du arbejder sammen med Nemco.

Hos Nemco er jobbet mere end bare et arbejde. Vi brænder for at skabe resultater. Vi er dedikerede i vores faglighed, til hinanden, til vores kunder og producenter og til vores fælles ambition.

Har du lyst til at skabe resultater med et stærkt team af dygtige kollegaer? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Søg en af vores ledige stillinger, eller send en uopfordret ansøgning job@nemco.eu.


Har du brug for vores ekspertise, kontakt os allerede i dag.

Eller ring til os: +45 43 45 60 00
Kom i kontakt med Nemco | Find telefonnummre eller kontakt os via mail på denne side.